Podsumowanie Bookathonu!


Hejka! Dzisiaj mam dla Was podsumowanie Bookathonu. Niestety nie udało mi się przeczytać tylko jednej książki, ale poza tym jestem bardzo z siebie dumna!

Książki, które udało mi się przeczytać:
  • Każdego dnia - 255 stron (recenzja już w ten weekend)
  • Harry Potter i kamień filozoficzny - 324 strony (recenzja zależy od wyników w ankiecie)
  • Skazani na ból - 314 stron (recenzja będzie)
  • Zemsta - 122 strony (recenzji nie będzie)
  • Igrzyska śmierci - 350 stron (recenzja zależy od wyników w ankiecie)
Książka, której nie przeczytałam:
  • Wybrani 
W sumie przeczytałam 1365 stron. Jak już wspominałam, jestem z siebie bardzo dumna, bo przeważnie w roku szkolnym tyle książek miesięcznie nie udaje mi się przeczytać. 
Na tą chwilę nie będę czytała Wybranych, tylko coś innego, prawdopodobnie dokończę sobie trylogię. Igrzyska śmierci i tutaj mam do Was prośbę, abyście wzięli udział w ankiecie, która jest na pasku bocznym, żebym wiedziała, jakie recenzje mają się pojawić. Będę Wam bardzo wdzięczna.

Mam nadzieję, że jeśli braliście udział to udało się Wam sprostać wyzwaniom, albo części z nich. :)

6 komentarzy :

  1. Mi udało się przeczytać dwie i pół książki co dało około 1000 stron. Nie spełniłam tych zadań na czas, teraz kontynuuję ale tak jestem zadowolona bo czytałam więcej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, gratuluję! Ja niestety nie mogłam wziąć udziały w BookAThonie, ale mam nadzieję, że następnym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam trochę mniej i nie ukończyłam połowy wyzwań, ale i tak przeczytałam więcej niż kiedykolwiek w czasie szkoły :)


    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Mam nadzieję, że będę mogła wziąć udział w następnym BookAThonie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow....
    No to gratuluję, bo ja przeczytałam aż... 0 stron!
    Nie lubię czytać. ;-;
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Bardzo daleko zaszłaś! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka