Pamiętniki wampirów. Księga 3

Tytuł: Pamiętniki wampirów. Księga 3: Dusze cieni
Autor: L.J. Smith
Ilość stron: 504
Wydawnictwo: Amber
Tłumaczenie: Maja Kittel
Rok wydania: 2011
Ocena: 8/10


Dwa wampiry.
Dwaj nienawidzący się bracia.
I piękna dziewczyna, której obaj pragną.
Dla tego uczucia przyjdzie im wiele poświęcić...

Elena:
oddałaby życie, by ocalić swą miłość. Lecz żeby uwolnić Stefano,
musi zwrócić się o pomoc do jego największego wroga.

Stefano:
pojmany w demoniczne sidła nie przestaje myśleć o Elenie.
Damon:
pożąda duszy i ciała Eleny,
i nie zawaha się przed niczym, by je zdobyć,
choćby przyszło mu za to zapłacić niewyobrażalną cenę.

Opętana przez jego mroczny urok Elena
staje przed najtrudniejszą decyzją w swoim życiu.
Czy będzie musiała wyrzec się miłości?

Elena, Damon i Matt muszą odnaleźć bramę do innego wymiaru, aby ocalić Stefano. W między czasie dochodzi do niezręcznej sytuacji między głównymi bohaterami, po czym opuszcza ich przyjaciel, a na następny dzień przybywają przyjaciółki. W czasie pobytu w Mrocznym wymiarze Elena wykazuje się ogromną odwagą i zdobywa nowych znajomych, na których może liczyć w czasie poszukiwań kluczy. Czy uda im się ocalić Stefano? Czy po powrocie coś się zmieni?

Jest to kolejna księga Pamiętników wampirów, która okazała się być tak samo rewelacyjna jak poprzednie. Jest to kolejny tom w większości poświęcony Damonowi i Elenie, co mi się bardzo podoba bo kocham tych bohaterów. W tej części mamy przedstawiony inny świat, w którym panuje wojna i okrucieństwo. Autorka przedstawiła go rewelacyjnie i wyobrażając go sobie przeszyły mnie ciarki. Występuje tu wiele opisów architektury, które moim zdaniem zapierają dech w piersiach.Na końcu tej powieści przeżyłam wielki szok, bo nie sądziłam, że takie coś może nastąpić. Tak jak w poprzednich częściach w tej również wiele się dzieję, przez co trudno jest się oderwać i książkę szybko się czyta.
Ta seria bardzo mnie wciągnęła i recenzje z niej będą się często pojawiały ma nadzieję, że wam to nie będzie bardzo przeszkadzać, bo chyba wiecie jak to jest.
Nie daję jeszcze oceny 10/10, bo liczę, że kolejne księgi będą jeszcze lepsze.

10 komentarzy :

  1. Przyznam się, że nie mogłam tego przeczytać. Męczyłam się i męczyłam, ale niestety nie dałam rady. fabuła była bardzo ciekawa, ale nie powinnam chyba oglądać najpierw serialu, a potem czytać książki.
    http://pomysle-przemysle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej się zastanawiam czy sięgnąć najpierw książkę czy może zacząć od serialu...

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiec zaczne od podziekowabia za milu komentarz na moim blogu. Z ciekawosci weszlam navTwojego. PowiemCi tyle ze twoj blog to najlepszy blog ksiazkowy z jakim mialam doczynienia. Po pierwszym pos ci e stwierdzam ze jest super. Poczytam reszte pozniwj, poniwaz pora nie jest wczesna. Pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam również do siebie ;) http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez to, że najpierw zabrałam się za serial, nie mogłam przebrnąć przez pierwszy tom i wątpię, żeby na razie to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam serial ^^, ale utknęłam na 5 sezonie i tak już zostało :/.
    Nie zabierałam się za książki, bo słyszałam raczej negatywne opinie.
    Bardzo fajna recenzja, pozdrawiam :*
    Obserwuję :)
    wpadnij do mnie: cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem absolutnie zakochana w serialu.. Jednak myślę, że i on mógłby się już skończyć, bo wszystko jest przekombinowane. Niestety książek nie przeczytam, gdyż słyszałam, że pierwsze tomy są okej, a później zaczyna się cyrk na kółkach. Więc czekam na Twoje opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam ani nie oglądałam serialu. Ale czuję, że kiedyś się na to skuszę :)
    Całkiem fajnie czyta się Twoje recenzje i myślę, że będę tu zaglądać.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    http://chabry-czarnowlosej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, zapraszam do siebie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham "Pamietniki Wampirów" od początku do końca *-*
    Ja każdej przyznaje po 1O bo są tego warte :D
    Mam nadzieję, że kolejne księgi równie mocno zapadną ci w serduszko :)

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka